Zaterdag 15 januari

15 januari 2011

Een beetje uitgeslapen en om half negen het ontbijt op Mooi Blij. Liesbeth heeft haar uiterste best gedaan en heeft ondertussen de geschiedenis van de familie verteld. Leuk om te horen hoe een familie uit Antwerpen in Zuid Afrika terecht is gekomen. Maar het blijft hard werken om de wijn te verkopen. We starten onze dag met een bezoek aan Stellenbosch. Eerst naar het informatiecentrum voor een plattegrondje en wat advies en vervolgens wandelen we naar Oom Sammiese Winkel. Verzin het en ze verkopen het. Natuurlijk wat cadeautjes gescoord. Verder wat gewandeld door Stellenbosch en koffie gedronken. We kunnen de streek niet verlaten zonder wat wijnen geproefd te hebben. Dus op naar Neetlingshof, waar we een wijnproeverij doen en de lunch gebruiken. Vanuit Neetlingshof de laatste 44 kilometer naar Kaapstad. Dan zitten er zo ongeveer 5200 kilometer op. We hebben er van genoten met alle prachtige uitzichten. Het laatste adres is Bergzicht met een adembenemend uitzicht op de Tafelberg en de stad. Een paar dagen bijkomen van alle reiskilometers en alle indrukken.

1. Makkie:
    15 januari 2011
    Onvoorstelbaar wat een reis, en ik ben blij, dat alles goed gegaan is. Zijn jullie erg moe??? De indrukken zijn ws enorm.
    Rust maar even lekker uit, want het zal best tegenvallen, als jullie weer terug zijn.
    Echt naar weer gehad de laatste tijd.Sneeuw is niet alles, maar dit is helemaal niets.
    Hier alles goed, ook op ZH.
    Doeiiiiii XXX van Makkie. Goede reis terug!!!!!!!!!!
  2. hes:
    16 januari 2011
    lieve WHAP

jullie vonden het zeker wel naar om eerst wijn te moeten proeven voor jullie verder konden... haha!
    geniet maar lekker de laatste dagen en inderdaad van het uitzicht op de tafelberg!

tot woensdag en goede reis dikke kus SHER
  3. MJAM:
    16 januari 2011
    Wat een reis en wat hebben jullie veel gezien. Jullie zijn nu vast aan vakantie toe ;-)
    Geniet nog even lekker.

Liefs MJAM